27 september 2008

Hej alla!
Mamma och pappa har precis kommit hem från Polen, dom har varit där sen i går kväll. Jag sov hos Emma och vi hade det riktigt trevligt! Bara det att jag alltid somnar så himla tidigt.. Eller tidigt och tidigt, men tidigare än henne iallafall.
Emma har ett skrivbord, som ungefär är en meter långt och där under har jag kommit underfund med att man kan sova!

 Så här såg min "säng" ut! Den var riktigt mysig!


I torsdags var det tjejkväll, eller shoppingkväll, jag vet inte riktigt vad det heter på Valen. Sam Hagberth från Idol 2007 var där och sjöng. Sprang in på Gina Tricot och köpte en klänning för 199 :- som var på rea. Kommer bild på den också, någon gång. Fotade Sam också, förresten men bilderna blev lite suddiga, tyvärr så vill jag inte lägga upp någon då.

I onsdags hade vi skoljogg i skolan. Man fick välja mellan att springa 7,5-8 km eller gå en tipsrunda. Vad tror ni jag valde? Ja, såklart att gå tipsrundan. Inte en chans att jag orkar springa så långt.. Eller kanske, men nej. Vi var tillbaka på skolan 10.40 och då var dagen slut! Riktigt mysigt att sluta så tidigt!

Över till det jag började prata om; Mamma och pappa är hemma från Polen! Så snälla som dom är så hade dom köpt en liten mini-väska med mini-mini-parfymer från Estée Lauder.

 - Tack mamma och pappa!

Och härmed slutar mitt inlägg här, jag ska gå och se "Lena + Orup" på TV med mamma och pappa nu.

Kram,

Rebecca
Min vardag | |
#1 - - Juliastjärnan:

#2 - - Juliastjärnan:

Jaså? Finns den i plånbok också?:)

#3 - - Juliastjärnan:

haha. Tack så mycket :)

#4 - - Vanessa Jensen:

tack så hemskt mycket rebecca! :) jag kanske vet vem du är? eller? har du bilddagboken? så kanske jag kan få se ditt ansikte :)

Upp