Släktkalas!

Hej!
Ledsen för dålig uppdatering igår, men jag var fullt upptagen med att hjälpa till med maten inför kvällen. Mot eftermiddagen stack jag och Emma ner till stan en snabbrunda, för jag skulle köpa nötter och annat snacks inför kvällen. Kollade även lite andra grejer, t.ex. pilotglasögon och jag kan konstatera att jag ser ut som en fluga i dem! Som alla andra solbrillor då.. Men jag måste iallafall köpa ett par till sommaren.

För att byta ämne så, släktkalaset igår var jätteroligt! Fick jättemånga fina saker, bland annat:
  (Helt ärligt, jag har aldrig ägt ett par Converse!)

När jag tänker efter har detta inlägget tagit evigheter att skriva. Antagligen för att jag gjort en massa emellan. Bland annat ätit en bit av den resterande kakan från igår!


 Sjukt god bläbärscheesecake!


Jag fick också en massa pengar. En del ska in på banken, och en del ska shoppas upp! Kanske inte direkt, men när jag väl hittar något fint. Vill gärna ha en axelväska. Hade blivit en perfekt sommaroutfit: Jeansleggings, Converse och den söta toppen från Esprit, plus en axelväska! Har hittat en på MQ, som jag för övrigt inte hittar på Internet. Annars hade ni kunnat få se en bild. Nej, nu ska jag.. Inte göra något speciellt, men bara slöa bort resten av dagen. Imorgon: Skola igen! (Tyvärr!) 

- Tack släkten för igår kväll!
Min vardag | |
#1 - - juliastjärnan:

sv: hehe, ja det är det. Tack!:)

#2 - - Sophia:

Sv: Jag beställde hem läppglansen på www.asos.com :)

#3 - - malin:

Hej, fin blogg. Har besökt den några gånger =)

Du vet nog inte vem jag är men det är jag som är Mallan.Brallan på std, fast jag är typ inte inne där särskillt ofta. Du gav mig din bloggadress ngn gång på std.



- Grattis i förskott!



Upp