H&M - I like!

Nu har jag klippt och klistrat lite i Paint. Jodå, Paint ska det vara! :)
Har inte Photoshop eller något annat bildprogram som är lite hyfsat. Nejdå, Paint funkar bra det med! Jag hade nog blivit förvirrad av Photoshop ändå.. Här är sakerna jag hittade:


Ge mig, ge mig, ge mig!
I alla fall väskan.. Vill så gärna ha en axelväska även om jag har på tok för många väskor. Jag har ingen axelväska som är lite större, bara min svarta som jag köpte i Tyskland i våras.. Dessutom är ju denna så billig!
Jackan kan jag inte heller tacka nej till. Ett presentkort på H&M skulle sitta bra just nu. :)
Vill ha! | |
#1 - - Laila:

haha nawh du är för söt :) <3

#2 - - LENA ღ:

Hoppas du får en bra dag idag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

#3 - - Sofia:

Jaa den skinnjackan är skitsnygg!

Upp