Update från Tunisien!

Idag har vi mest slappat på stranden, med mycket sol! Det var tänkt att vi skulle motionssimma i poolen i morse, men när min klocka ringde 7.30 var jag så trött att jag somnade om. Vaknade istället vid nio då vi gick ner till hotellfrukosten, som är en stor buffé där man plockar vad man vill. Min frukost består mest av pannkakor, haha! De smakar inte så mycket, men på något konstigt sätt fortsätter jag äta de.

Ikväll bytade vi ut vår kvällsmats-buffé och valde att äta på den tunisiska resturangen som ligger precis brevid. Maten var sådär, den gick att äta. Imorgon ska vi på en utflykt till huvudstaden, Tunis, och shoppa loss! Bussen hämtar oss strax innan 8 imorgon bitti, så det blir till att äta frukost tidigt... Usch, varför stiga upp tidigt när man har semester?

| |
#1 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Ja, det är nog så :P

Här har det varit jätte varmt idag fast har varit massa moln :/ Hur är det i Tunisien? :D



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

#2 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Hej sötis! :*

Hur mår du? :>

Har en veckansblogg-tävling i min blogg, och vill att just du ska delta, det vore super kul!

#3 - - 'malmberg:

Jag har chans att bli veckans blogg hos två bloggar, petra och hanna&martina. Man får rösta hur mycket man vill på sin favorit, så rösta ett par hundra röster på miig :P. Och jag skulle uppskatta dina röster hos båda bloggarna. :) Tack.

HANNA&MARTINA: http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



PETRA: http://peetraanrtre.blogg.se/2009/june/de-nomenerade-ar.html#comment

#4 - - Randy:

Vad härligt med Tunisien =)

#5 - - Frida:

Jag är avundsjuk, jag vill också ha sol :D Här är det bara mulnigt och kvavt :(

#6 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig! :)



Jag medelar er alla att jag kommer i sluitet av veckan att säga när jag valt ut 10 finalisterna, och när ni får kamma hem röster. Så long!

#7 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Okej :)

Tack så mycket! :D

Upp