Yey, vi slapp gympan!

Hej allihopa!
Dagen skulle egentligen börjat med gympa på Söderslättshallen, men vår gympalärare var borta av någon anledning. Jag, Mimmi och Frida stack hem till mig, vi hade över en timme kvar tills vi började nästa lektion. Vi dansade lite dansmatta, och Mimmi fick äntligen hem sin matta som hon haft hos mig väldigt länge!

Skoldagen flöt på, väldigt dryg, men det är sånt man får ta! Slutade 15.05, det är iallafall 10 minuter tidigare. :)

Hann inte  publicera gårdagens outfit, därför gör jag det nu istället. Dagens outfit får ni tyvärr inte se, men jag tror ni överlever.



Scarf - Gina Tricot (ny)
Tunika - Gina Tricot (ny)
Linne (under tunikan) - Gina Tricot
Jeansleggings - Gina Tricot (- De ser dock mörkare ut på bilden än vad de egentligen är)


Mamma och pappa var sugna på äpplekaka, och det är inget ovanligt. Jag tror de håller på att baka nere i köket nu, så har man tur (vilket man har) så får man lite!

Klockan nio är det Desperate Housewives, det ska såklart ses!

Ha en bra kväll allihop!

/ Rebecca

Dagens outfits 2009 | |
Upp