Hemma igen!

Kom hem för ungefär en timme sen, har varit med Emma hela eftermiddagen. Vi gick en runda på stan, och fick kollat en massa kläder! Fikade även på Systrar & Bönor, tog en grillad bagel med fläskfilé och sås, mums! Fick inte köpt något speciellt, bara ett par svarta strumpbyxor från Gina Tricot, mina gamla är helt maskiga, haha!

Nu ska jag snart börja lägga fram kläder till imorgon... Då åker nämligen jag och en liten del av klassen till Malmö och går på museum, ska bli riktigt kul! Vi ska träffas på busshållsplatsen klockan 9, så vi får lite sovmorgon, woho! Lunch blir det på Burger King, mums!





Nu har vi fått lite jul i huset! Har en liten (eller ja, den är ganska stor ändå!) julgran i fönstret. =)
Min vardag | |
#1 - - Natalie - It's all about attitude:

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

#2 - - Leia ♥:

Så kul att kolla på kläder. =)

#3 - - Emmelist:

fint med julpynt :G

#4 - - Leia ♥:

Vad synd! Här kommer allt rätt snabbt. Fast det är ju rätt stort med.



Då får du sova så gott!

Kram

#5 - - Julia tb:

Härligt med julkänsla, vi har också fått in lite i vårat hus;D

Allt bra annars? Ha en fortsatt underbar måndag! Tusen kramar<3

#6 - - sabina:

Ok, ja vet att jag tänkte köpa den när den fanns i butik, men av något anledning gjorde jag aldrig det och ångrar det lite idag. Jag tänkte, eller kanske hoppades på att den kunde kommit ut i butik igen :) jätte fin är den. allt väl idag?

Upp