Iväg till badhuset!

Nu sticker jag iväg till badhuset med Hanna, vi hörs när jag kommit hem då jag berättar om spexdagen! ♥



Förresten, glöm inte att rösta på mig som Veckans blogg hos Cheyen!
Min vardag | |
#1 - - HelloNicki:

Fin bild!



Jag tog körkortet idag :)



#2 - - rebecca:

heej! hur har veckan varit?;D

#3 - - Bloggarmaja:

söt bild :) ska rösta!



sv: haha, det där med att ta upp bajs har jag bara gjort typ tre gånger under min hund 5 åriga liv. Vi bor ganska bra vid landet så tar aldrig upp efter han :P

#4 - - camilla:

Åh playboy-kanin! Great :D



Det kommer bli askul och nice ju, gillar playboy. hahha, kanske inte allt dom gör med porr och sånt men jag gillar märket och jag älskar att kolla på "girls of the playboy mansion" så roligt :)



Jag tycker absolut du ska göra det, kommer bli askul :D! Du får gärna visa det på bild elr något sen :)



Kram!

#5 - - Leila:

Hej tjejen :) Det var riktigt länge sen nu! Hur står det till? Gjort någe skoj sen vi hördes sist? Massa kramar Leila

#6 - - CHEYEN:

Hej! Nu är vinnaren av veckans blogg avslöjad! Hm, vem kan ha vunnit? Kanske är du den stora vinnaren? Kika in på bloggen för att se resultatet!

#7 - - Camilla:

Ska bli skoj att höra om spexfotot :)!



Hur har din dag varit annars :)?



Kramar!

#8 - - Sofia:

Sv; Så sant ;)

#9 - - simone:

så söt du är :d

#10 - - MAGDA - COMA HEART:

kul och bada :D

#11 - - denja:

fin blogg

#12 - - denja:

läs även bloggen om mitt liv!

Upp