Going to France!

Har nästan glömt att berätta för er att jag ska iväg till Frankrike alldeles snart! Närmare bestämt imorgon... :D
Min skola har ett utbyte med en fransk skola, så jag ska bo hemma hos en fransk tjej i en vecka. Det ska bli så kul, men samtidigt är jag så nervös!

Ååååh, jag vill bara avreagera mig på tangentbordet, men det hade blivit så jobbigt för er att läsa. Jag är så förväntansfull! :D
Min vardag | |
#1 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara värd 500kr från Beachandmotion.

Allt du behöver göra är att kommentera inlägget :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Hoppas du vill vara med! Kram <3

#2 - - Sannalitens.se:

Svar: Härligt! Är allt bra med dig idag då? Själv är jag så himla trött att jag råkade somna till i soffan när jag kom hem från jobbet idag :p Kram!



Förresten, var gärna med i tävlingen hos mig där du kan vinna en schysst presentkort! :)

#3 - - SARA'S HEMLIGHETER:

Hej! Just nu har jag en dagensblogg-tävling där vinnaren bli länkad inför mina 4000 besökare, så ta chansen och anmäl dig du med, vad har du att förlora!? Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer! :)

Länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-imorgon.html#comment

2012-04-01 09:59:01

#4 - - camilla:

oj.. vart galet seg på att svara nu.. :o Hoppas du får det underbart i Frankrike :D Ser fram emot lite bilder sen när du kommit hem ;)



Ha det toppen! Kramar!

Upp