GUESS WATCH

När jag blev 20 i våras fick jag pengar av min farfar som jag bestämt mig spendera på något kul, ett minne från det att jag fyllt år, och jag började kolla runt efter en klocka. Jag har aldrig använt klockor innan, men tyckt att det varit otroligt snyggt, så jag gick in på en hemsida som sålde olika märkesklockor.
 
Det roliga var att jag aldrig fick tummen ur och beställde, så den hann både försvinna från lagret 2-3 gånger innan jag bestämde mig, för när den inte kunde köpas längre blev jag så klart sur, haha. 
 
 
Så nöjd med att man kan byta länk, beroende vad man har på sig. Underbart! ;-)
 
I min garderob | |
#1 - - emma:

åh va fint! och smidigt med att kunna byta länk så lätt :)

Svar: Visst är den, jag är så nöjd! :D Speciellt eftersom man kan ändra utseende på den. Oftast bär jag den svarta länken till vardags och den vita till lite finare tillfällen. Kram på dig! :)
Rebecca

Upp