VAD JAG ÖNSKAR MIG TILL JUL

My wishlist 2015
 
Äntligen har jag fått tummen ur och publicerat en önskelista för detta året..  Några släktingar har frågat, och här har ni den! ;-) Klicka på bilderna för att se var sakerna kommer ifrån, men för er som inte orkar klicka er vidare har jag skrivit en liten giftguide, lol.
 
Real Techniques Deluxe Brush Set - Helt enkelt för att jag vill ha (och behöver) nya sminkborstar. Har fått upp ögonen för detta märket, och hört bra om det. Detta kitet verkar super, och fint dessutom. Bilden har jag tagit från någon för mig okänd sida, men googla så hittar ni!
 
Michael Michael Kors Shoppingväska - Nu spårar mina önskningar... Den är så fin, och jag räknar inte med att få den, men den förtjänar att vara med på min lista ändå. 
 
Marmorskal till iPhone - Mitt skal ser ut som "kom och hjälp mig att dö" (läs:hemskt!), så ett skal vore perfekt. Marmorskal finns överallt nuförtiden, men se till så att skalet passar en iPhone 5. 
 
Skinnhandskar - Just nu tar jag mammas varje gång jag ska ut, hehe.. Dessa kommer från Oasis, älskar rosetten vilket gör så att handskarna inte är helt vanliga. 
 
Yves Saint Laurent eyeshadow palette - Man får väl drömma.. Speciellt eftersom framsidan på den här ögonskuggspalletten ser ut som den gör!
 
Morgonskor - Mina fina stickade som jag fick för ett par år sen börjar se riktigt slitna ut, och dessa från H&M tyckte jag var söta! 
 
Fluffig stickad tröja - Principen är att jag vill ha en fluffig stickad vid tröja. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva materialet, men dessa tröjor är inte direkt stickiga som stickade tröjor kan vara. De är väldigt mjuka, och en vit långärmad vill jag ha. Den här finns på Ginatricot
 
Cozy socks - Har önskat mig dessa i år och dar, haha! Finns nog överallt, men dessa hittade jag på Ginatricot. 
 
Utsvängda byxor - Just dessa är även de från Ginatricot, men jag skulle vilja ha ett par tjockare, så att man inte fryser. Provade ett par jeans i samma modell, men de var slutsålda på hemsidan.. Svart och utsvängt ska det vara i alla fall!
 
Lancome La Vie est Belle - Min (för tillfället) favoritparfym är slut här hemma, så det skulle sitta bra med en ny, hehe.. Finns på Kicks. 
 
Yves Saint Laurent Black Opium - Har luktat på denna parfymen i butik (bla på Kicks, Åhléns..) och åh vad den doftar gott!
Min vardag | |
Upp