Magsjuk

Varning för äckligt och noga detaljerat inlägg.. Nejdå, men dagen blev inte som planerat igår. Visst åkte jag och mamma och shoppade, det var ett tag sen vi båda var på Emporia, så vi åkte dit. Vi åt middag på kvällen, lamm och potatis (jättegott!) och sen gick jag till Oskar. Sen tog det nog inte ens två timmar innan jag började må dåligt och gick hem (tur att han bor nära!). Sen fortsatte kvällen och natten i samma spår, min mage var tom med andra ord.. 

Under dagen har jag kunnat äta, och jag tror att jag mår hyfsat, men man känner ju sig alltid lite mör efter för lite sömn och så.. Usch vilket dygn alltså. Frågan vad det var som gjorde att jag blev så magsjuk kvarstår dock, det kan ha varit någon luftburen bakterie, eller något av det jag och mamma fikade med igår. Jag är så orolig över att det var milkshaken vi tog innan vi åkte hem, den var jättegod! :-( 

Min vardag | |
Upp