Snart jullov!

Hej allihopa!
Det var jättelängesen jag skrev här, jag vet. Men jag har inte vetat vad jag skulle skriva om. Men jag tänkte börja med att lägga in bilderna från när idolerna var här!
   

Jag fick autografer av dessa idolerna. :P
Egentligen skulle jag fått av Daniel och Matthias också, men dom hann inte, eftersom dom skulle åka då. Egentligen var det garanterat att jag skulle få autograf av alla, eftersom jag hade köpt skivan.... Men jaja.

Imorgon kommer Måns Zelmerlöw hit till Trelleborg. Då ska jag gå och kolla och hoppas på en autograf, eller nåt.


Och snart är det jul. Jätteskönt tycker jag. Vi går i skolan till torsdag. Vi ska ha pysseldagar och jultemadagar på måndag och tisdag. Sen på onsdag ska vi ha nån idrottsdag. Jag gillar inte idrottsdagar.
Ha en bra vecka, eller hur lång tid det nu tar tills jag skriver igen!



God jul!




Rebecca

Min vardag | |
Upp