Bulgarien, nästa!

Hej allihopa! :)
Har inte bloggat på länge, men jag har knappast nåt intressant att skriva om heller..
Har städat och packat hela dagen, för jag, mamma och pappa ska till Bulgarien im-
orgon! :) Vi ska åka från Kastrup, och flyget går klockan 07.00.
Vi ska ta tåget till Danmark från Svågertorp, så farfar får skjutsa
oss dit. Stackars han! Orka gå upp så tidigt, bara för att skjutsa oss!
Tågresan tar nog 11, eller 13 minuter exakt, läste det på nåt papper.  Vi får
iallafall stiga upp 04.00. Jag kan nog inte lägga mig tidigt, för då somnar man aldrig.
Sov rätt länge idag, så kan väl lägga mig lite sent. Flygresan till Bulgarien tar 3 och
en halv timme. Sen ska vi åka buss i en timme, och sen är vi vid hotellet! :)
Jag kommer vara där i 2 veckor, om nån bryr sig. :)
Haha, hoppas jag får många kommentarer när jag är borta =)
Ha en skön sommar!


Rebecca
Min vardag | |
#1 - - johanna westerblad :D:

hahah, fin början på din blogg! sjukt mycket detaljer, hahah! :D

Svar: Men usch, jag skäms ju när jag läser igenom det. Fan vilken mobbad liten unge jag var! :D
Rebecca

Upp