Jordbävning.. Här?

Alltså shit! Jag vaknade av att det skakade.. Självklart struntade jag i det, jag ville sova. Mamma var redan uppe, hon kör vid 6.30. Hon kallade på mig, så jag steg upp. Jag hade knappt märkt att det skakat, men det fortsatte att skaka när jag steg upp... Vi kollade nyheterna, men de sa ingenting. Nu lyssnar på jag Mix Megapol Äntligen Morgon. Där snackade de fatiskt lite om det. Fy satan vad rädd man kan bli! Tänk så kommer det efterskalv? När isåfall?!

Men för det första - Det kommer inte jordbävningar längst ner i Skåne! Eller?



Nu måste jag snart köra iväg till Södersättshallen, dags för gympa!

Min vardag | |
#1 - - Elise:

nej vi har ju ingen platta här...

#2 - - Elise:

jag med... de säger ju att de kan komma i några dagar framöver...

#3 - - Elise:

trodde jag också eller så behövde det inte komma alls... vi får se :)



och det ska jag med. detsamma:)

#4 - - jane:

Hej hej på dej!!!

vill du ha gratis smink?? registrera dej då på denna länk:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=164433

vill du dessutom ha gratis kläder???gå då in på denna länk:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

ha en bra dag!!!!

#5 - - Mika:

Hahaha, kände faktiskt också jordbävningen! Fattade dock aldrig var det var, men lyssnade sen på mix megapol så då berättade de det... läskigt!



Och ja, du frågade om tips för bloggdesign... hmm. Tänk ut först hur du vill ha den, typ färger och så (jag brukar börja med att göra en header, och sen se vad jag har använt för färger när jag designar resten av bloggen), sen använder du designadinblogg.se, där finns ett bra tips på färgkarta också, till exempel. Tänk på att designen ska spegla dig och det du skriver om ;)



Kram på dig, och tack för att du läser min blogg :) :D

#6 - - Mika:

Forstätter svara här eftersom jag är alldeles för lat för att göra fina svar i min egen blogg... xD



Jag använder photoshop 7.0 till headern, det är gammalt som tusan men det funkar :) Ska du ha ett photoshop så rekomenderar jag dig CS2, de flesta jag har hört säger att det är det bästa :) Lycka till :D

#7 - - Siri:

Tror inte att det förekommer speciellt mycket jordbävningar i sverige faktiskt :O

Upp