Tre shopaholics invaderade stan idag...

och det var jag, mamma och mormor.. Ja, mormor fick också hänga med. Egentligen skulle vi bara dit snabbt, mina föräldrar skulle bort sen, förfest klockan 15.45. Mamma sa det att ju äldre man blir, desto tidigare träffas man, och desto tidigare går man hem. Men det där sista tror jag inte stämmer. Iallafall, vi har ju såklart shoppat idag! Köpte även en jacka till pappa, som en tidig fars dags-present, för han fick den idag, så att han kunde använda den sen där dem skulle gå bort.

Jag köpte också en väska på H&M. Äntligen! Jag har letat nästan överallt efter en väska. Vad jag ville ha för en visste jag inte riktigt, så det kanske var därför det var så svårt att hitta någon som passade min smak. Men äntligen hittar jag en!

 Väska från H&M - 149 kr.

 Blommig topp från Gina Tricot - 199 kr.

 Linne från Gina Tricot - 129 kr.

Köpte också en BH på H&M och ett par mörkblåa vantar på Gina Tricot.

Nej, nu ska jag glo på TV och försöka trixa lite med min bloggdesign.

Imorgon sticker jag och familjen till farmor och farfar på middag. Mums, mat!

Shopping | |
#1 - - Sophia:

Svar - Ja, det var riktigt roligt och riktigt svettigt! Men kul hade jag iallafall. :)

#2 - - Ellie:

Svar: Tack ^^ Och vad kul, kommer dock inte ihåg det, men men! xD

#3 - - Ellie:

Svar: Läs här hur du gör: http://www.designadinblogg.se/2008/january/fa-tillbaka-profilbilden.html ;)

#4 - - Ellie:

Svar: Du kan läsa här om hur du gör: http://www.designadinblogg.se/2008/january/fa-tillbaka-profilbilden.html ;)

#5 - - Ellie:

Svar: Läs här hur du gör: http://www.designadinblogg.se/2008/january/fa-tillbaka-profilbilden.html ;)

#6 - - Ellie:

Oj, förlåt för spammet xD

#7 - - Camilla:

Gillar linnet från Gina!

#8 - - Sabine:

gillar det gråa :D

#9 - - Jess:

enkla linnen kan man aldrig få för många av!

#10 - - Jess:

Svar: Det var såå lite så!

#11 - - c a s p e l i h n a:

Vad brukar du hitta på när det är skitväder ute?

#12 - - JOSEFIN:

Hej :) var gärna med i tävlingen om en goodiebag i min blogg :)



http://josselee.blogg.se/2008/november/tavling-goodiebag-for-tjejer-1.html#comment

#13 - - stinis:

Bloggsvar: Ja, inte varje dag man får saker hemskickade från en kändis :P



Jag gillade skarpt den svarta, ska nog också införskaffa mig en sån tröja ^^

#14 - - stinis:

Bloggsvar: Ja, inte varje dag man får saker hemskickade från en kändis :P



Jag gillade skarpt den svarta, ska nog också införskaffa mig en sån tröja ^^

#15 - - stinis:

Bloggsvar: Ja, inte varje dag man får saker hemskickade från en kändis :P



Jag gillade skarpt den svarta, ska nog också införskaffa mig en sån tröja ^^

#16 - - stinis:

haha nu har man också införskaffat sig det svarta plagget :P och ja, den är väääldigt tunn.. kan vara bra att ha svart linne under hehe

#17 - - Anonym:

det gåra linnet va fett fint :)

kommentar min blogg ?(a)

Upp