Vi drog till Malmö...

...Vi drog till Malmö....! (sjunger)
Alltså, jag, mamma och Emma. Vi stack till Triangeln i söndags, för jag var i stort behov av lite tröjor.
Vi gick först in på JC och det blev faktiskt lyckat!


 
Kofta 299 kr
Vit t-shirt 129 kr




Rosa linne 129 kr
(Koftan är den samma som bilden innan).

Vi stack även till Tippy.




Jacka 399,95 kr
Scarfs 69,95 kr

Här kommer även en bild på hur jackan ser ut i helhet, så att ni inte förvillas av scarfen.



Här har vi den.

Ja, jag blev nöjd med shoppingen iallafall. Nu, snart ska jag se "Sommarkrysset".

Kram

Rebecca

Shopping | |
#1 - - Sara (hon som gillarLena som bor där uppe i norrland) XD:

Skinnjackan är assnygg! :D:D:D

#2 - - Anonym:

Skinnjackan är assnygg! :D:D:D

#3 - - Matilda:

jag är kär i typ alla dina kläder som du köpte jätte fina :)

Upp