Sportlov, dag 1

Hej allihopa!
Nu har jag sportlov, och det är riktigt mysigt. Vi har snö här, det gör det extra mysigt. Dagen har jag spenderat med Mimmi och Frida. Vi stack ner till stan en runda och satte oss på Algrillen och åt kebab. Känns abolsut inte nyttigt, men tanke på att jag ätit i stan varje dag under de två veckorna som jag praoade... Men vi gick iallafall en lång runda, så det kompenserar ju!

När vi var på väg hem till Mimmi igen blev de sugna på chokladbollar, så vi stack in på Entré och handlade det. Jag snodde en risbulle från de när vi var hemma hos Mimmi, även om jag inte betalt något, hehe..

Nu under sportlovet tänkte jag faktiskt vara ganska noga med att uppdatera bloggen, just eftersom jag har så mycket tid till det. Varje dag ska jag få tid till att göra ett inlägg. Hoppas jag.. Vid det här laget borde ni ju veta hur jag är med att blogga..

Vi hörs imorgon, det lovar jag! ;)

Min vardag | |
#1 - - Emma:

nice nice, med både kebeb o chokladbollar QwQ dreglar

Upp