Bikini!

Stack ner till stan med Emma efter skolan - och äntligen!
Jag har köpt en bikni.. :D


H&M

Överdel: 129 kr
Underdel: 98 kr


Dock blev jag lite fundersam, klär jag verkligen i den? Jag är rätt så blek, så jag vet inte... Som alla bikinis så går den inte att byta, men jag tror att den blir bra iallafall. Blir jag bara lite brunare så! ;)


Förresten, dagens plus!

Jag anmälde mig till att hjälpa till på lärarmiddagen, så akta er nu, 9:or på Vannhög!



 

Shopping | |
#1 - - Sophiproff:

sv: Jag tycker bikinin ser fin ut! Om det är så som du säger att du är blek är det bra att bikinin har ljusa färger och har lite vitt i sig, det gör så att man ser brunare ut. :) Behåll den!

#2 - - juliastjärnan:

Sv: Börjar egentligen klockan nio, men skulle ej ha idrott! :) Fin bikini förresten!

Upp