Fixade till ett par leggings!

Shit vad jag är "fixig" idag! Haha, jag skulle bara se om jag kunde göra hål i några leggings, för jag tycker det är så fint! Haha, det kanske inte alls lyckades, men jag tyckte det blev ganska okej. Kanske ändrar jag det senare.

Först tog jag ett par vanliga, lite tjockare, svarta leggings. Hittade ett par från JC, de är så gamla så jag tog dem, moahahaha!


Klippte lite hål i dem:


Och sen lite till...

Och slutligen:
 Klara!


Vad tycker ni, helt ärligt? Jag är egentligen sämst på att fixa sånt här, men jag tyckte att det blev ganska fint.
Tycker ni att jag ska göra fler hål?
Gör själv! | |
#1 - - emma:

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

#2 - - emma:

så skönt (: vad händer imorgon sötnos?

#3 - - Emma:

Gör några till hål :) Det finns ju såna supersnygga leggins från H&M men dom verkar ju tyvärr vara slut överallt, så du får gärna fixa ett par leggins till mig också ;)

#4 - - Maja.:

Blev fint faktiskt, kanske skulle bli bättre med några fler hål bara:) Duktig du är!

#5 - - Viktoria:

jag tycker det var snyggt, varierar man med vanliga så är det snyggt :)

#6 - - emma:

Snyggt :) Jag tycker också att du ska göra lite fler hål!

Upp