28 september 2009

Idag vill jag börja inlägget med att säga grattis till min pappa som fyller år idag! Grattis pappa! Även min vän Frida fyller år idag! Grattis! ♥

Det var egentligen tänkt att jag skulle vara med mamma och gratta honom i morse, men hon kom aldrig och väckte mig. Pappa börjar jobba ganska tidigt, så jag hade väckningen på klockan 5.50, men då hade han redan stuckit. Efter vad jag har hört så var det inget riktigt grattande direkt, alla var lika trötta, haha!

När jag kom hem från skolan började jag med att ge pappa hans present, eftersom han inte fått den än. Han blev väl glad, det var vad han önskade sig! Resten av eftermiddagen har gått åt till att äta och lata mig. Som vanligt då alltså.

Just nu har jag ingen inspiration alls till att blogga, så vi hörs senare ikväll!


Min vardag | |
Upp