Så här ligger det till...

Anledningen till att jag inte bloggat på sjukt länge är inte för att jag tröttnat, absolut inte! Nej, det är så här att jag legat på sjukhus i 18 dagar. Frågor om varför känns rätt så onödiga just nu, men kanske får ni svar på de senare. Om ni har några frågor, det vill säga.

Att jag varit borta så länge från skola och allting har ju också betytt att jag missat skolavslutningen och allting. Viktigast för mig var ju att vara med sista veckan då vi hade lärarmiddag, kulturdag och lagdag på Dalabadet. Och så självklart skolavslutningen. Så himla sorgligt.. Jag hade ju köpt en klänning och allt, så just nu är jag jävligt bitter över att jag missade hela grejen. Ni ska få se en bild på klänningen i alla fall! Jag lovar här dyrt och heligt att jag ska göra mig riktigt skolavslutningsfin och ta på mig den!

Nu har jag i alla fall sommarlov, och trots allt känns det riktigt härligt! :D

Min vardag | |
#1 - - Ebba:

Hejsan! Fin blogg! :)

#2 - - Mikaela:

jag är sjuk så missade oxå min skolavslutning :/

#3 - - LOWA:

Hej hå! Hopps du har haft en bra dag :)

Kramis! :D

#4 - - F E L I C I A *:

fin blogg du har :)

#5 - - F E L I C I A *:

fin blogg du har :)

#6 - - LOWA:

Sv: haha jamen menade hittills ;)

Okej, jo den är ju bra! :)



tack desamma! :)

#7 - - Mikaela:

Stackars dig också!!

ja, det har du rätt i. du slutade 9:an va? det är ju lite speciellt..

#8 - - F E L I C I A *:

sv; det är till skolavslutningen, tack så mycket :D

#9 - - Ine Henriksen:

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

#10 - - Bloggarmaja:

sommarlov är alltid awsome :D

#11 - - F E L I C I A *:

sv; hihi okej, tack så mycket :D

KRAMAR

#12 - - F E L I C I A *:

sv; hihi okej, tack så mycket :D

KRAMAR

#13 - - Mikaela:

okej, vad bra att du kunde göra det. JA jag förstår det!!

Tack :)

#14 - - julia:

sv: usch vad hemskt, jag hoppas verkligen du ar battre nu.



Tack sa mycket ;)

Kram//julia

#15 - - Camilla:

Nämen usch din stackare :( Gud vad sorgligt och tråkigt :(!



Förstår dig om du inte vill säga just nu varför du åkte in på sjukhus, men jag blev nyfiken nu. Var det väldigt allvarligt? <3

#16 - - Mikaela:

ja, dom har mycket snyggt!

okej vad härligt med en shoppingdag :D



idag händer inte allt mycket. du då?

#17 - - julia:

sv: hehe du får la spara ihop till en resa och resa med någon kompis eller något ska själv kanske göra det nästa år ;)

Kram//Julia

#18 - - Bloggar24.:

bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden! Vi vill också att små som stora bloggare ska få synas och höras här! Kom in! / bloggar24

#19 - - LOWA:

Hej!

Har lagt upp en video där jag sjunger. Skule bli jätteglad om du tog dig tid och tittade på det.

OBS! Läs texten nedanför videon!

(jag har även gjort fler videos)

Kram http://musiklowa.blogg.se



tycker du att det här är spamm eller reklam, så förlåt!

Upp