Väl maskerad inför spexdagen. Man vill ju ...

dsc07057 (MMS)

Väl maskerad inför spexdagen. Man vill ju inte cykla iväg som en kanin! Hörs senare, detta kanske går bra ändå. =)

Allmänt | |
#1 - - TVILLNGARNA:

söt =)

#2 - - Julia:

sv: aa italiensk glass är den godaste glassen helt klart ;)



Okej, hoppas det gott bra idag ;)

Kram//julia

#3 - - Julia:

sv: nej jag gillar inte lakris så den har jag hoppat över, men brukar äta den med chokladbross i och så har jag ätit banana split en gång jätte gott ;)



Okej du får säga till när bilderna ligger ute på bloggen så får jag gå in och kolla ;)

Kram//Julia

#4 - - linn's beautybox - skönhet, fashion & glamour:

på mitt spexfoto i nian var jag murare - sjukt snyggt :D spexfotona är nog höjdpunkten tror jag, att få se hur roliga vissa klär ut sig :D

#5 - - linn's beautybox - skönhet, fashion & glamour:

på mitt spexfoto i nian var jag murare - sjukt snyggt :D spexfotona är nog höjdpunkten tror jag, att få se hur roliga vissa klär ut sig :D

#6 - - Julia:

längesen! allt bra med dig?

jag har sån beslutsångest vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Tycker du jag passar bäst i blont eller brunt hår? :)

#7 - - Bilalragna:

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Upp