30 oktober 2010 - i London

Godmorgon allihopa! :D

Hittills har vi hunnit med en hel del i London! Först och främst bor vi på ett jättefint hotell med fönster från golv till tak i mitt rum, så att man kan se ut över staden. Igår besökte vi Madame Tussauds och blev fotade med kändisar. Vi gick även spökrundan, där jag nästan sket på mig. Ja, jag är lättskrämd! :cool:

Efter vaxmuseet gick vi runt då vi hittade till Primark där jag självklart ville in och kolla. Jävlar, säger jag bara.. Fy vad mycket folk! Värre än Ullared, haha. Jag fick köpt en hel del.. Bland annat två sjukt fina kjolar, som jag visar när jag kommit hem till kalla Sverige. Här är faktiskt varmare, thank god!


Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Åh vad orättvist! Vill också åka till London!

Skönt att påbörja sitt höstlov lite tidagre :)



Jodå jag har längtat men nu har jag äntligen lov, ska bli så otroligt skönt och bara koppla av :D



Kramar!

Upp