Taggar inför imorgon!

Imorgon är det dansdag i skolan, då vi fram till halv tolv ska dansa. Det blir foxtrot, zumba och en till dans som jag helt glömt bort! Det blir kanske inte min favoritdag direkt, men man kan alltid göra den rolig. Som förra gången då vi dansade afrodans och insåg att vi inte klarade av det, så vi dansade jenka längst bak i salen stället. :)

Efter det har vi tyvärr lektion igen, idrott. Som tur är har vi bara teori, så jag slipper röra på mig mer, haha! Jag erkänner, jag är rätt så lat. Men när det väl gäller så, då jävlar!

Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Fan vad roligt att dansa! Zumba är jätteroligt. Tyckte du om det? :)



Min första vecka har bestått av en del plugg och ett prov och en massa härlig sol ;) Nu är det så otroligt skönt med fredag. Fredagar är jävligt goa, är väl för att man vet att man är ledig när skolan är slut :)



Vad ska du göra imorgon på Valborg då? :)



Kramar!

Upp