Mellandagsrea for the win!

I tisdags var jag och Frida inne i Malmö och skulle shoppa på mellandagsrean. Det blev riktigt lyckat, och jag hittade några fina fynd, som jag är så nöjd med. Glömde att visa er dem igår, så här kommer de!


VILA-tröja från Cassels


Linne från Cassels (med dragkedja i ryggen!)


Från H&M


Tubtopp med spets från New Yorker

Shopping | |
#1 - - camilla:

Låter ju som om du kommer ha en riktigt trevlig nyårsafton! :)

Jag ska först hem till Malin där vi ska laga mat och äta och sådant innan, sen vet jag inte vart vi hamnar. Fanns lite fester här å där så vi väljer nog någon utav dom :)



Riktigt fina saker du hittade! Tycker det är så snyggt med transparenta och spetskläder :)



Kramar!

#2 - - Felice:

sv: Den är jättefin! men dock lite för stor för mig.. så använder den knappt.

Håller med dig! silver ska det vara, jag tycker att guld ser så.. överdrivit ut på något sätt. Okej att bära "guld" på typ lite finare tillfällen men till vardagen tycker jag att man helst ska bära silver :)



Kram!

#3 - - julia:

Sv: Tack så mycket!! Jag gillar den verkligen jättemycket! Ännu en anledning att längta efter studenten :)

Upp