Hej! Jag har varit hemma hos min farbror h...

mms_img59810 (MMS)

Hej! Jag har varit hemma hos min farbror hela dagen, så det är därför jag inte hunnit blogga. Jag och mina kusiner har diskat och gjort i ordning maten i omgångar hela dagen. Nu får vi äntligen vila! ;)

Allmänt | |
#1 - - claudia:

Anmäl dig gärna till dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-2.html#comment

#2 - - Felice:

sv: tack så mycket :)

Jo de där med "bög testet" de är lite speciellt och lite töntigt att göra de faktiskt haha xD men jag hade så tråkigt på en lektion så jag kunde inte låta bli och se om jag va bög.

Kram från Felice

#3 - - Camilla:

Så nu har jag fått ner lite grann om min praktik i förra inlägget ;)



Min helg har varit brao, i fredags var jag på gymmet efter jobbet sen var jag bara hemma och gottade mig, i igår så var jag på crusing med massa raggarbilar med Sanna och några andra och idag har jag bara varit hemma och latat mig och umgåtts med Sanna, haha sjuuukt trötta! :)



Vad har du gjort i helgen? :)



Kramar!

#4 - - MYMiC:

sv: Aw, men eller hur! Ah vad kul :D Grattis i efterskott dårå ^w^



Hm, MMA är inte thaiboxning. MMA är blandningar av andra fullkontakts-sporter som brottning, brasiliansk jiu-jitsu, Muay Thai (thaiboxning) och så vidare!. MMA är inte en kampstil i samma sätt som Muay Thai eller brottning som är traditionella sporter :D



Hoppas du fick svar på din fråga :D



kram <3

Upp