Bio med kusinen!

Jag var tydligen inte så redo för en ny vecka, haha. Jag har varit sjukt trött denna veckan, och alla läxor har verkligen inte gjort saken bättre. Nu ska jag i alla fall in till Malmö för lite shopping och bio med min kusin! Vi ska se Jag saknar dig, är det någon som sett den? Jag gissar på att jag kommer sitta och gråta, hehe.. :)

Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Åh, då såg vi Jag Saknar Dig samma dag, om du såg den i fredags vill säga? :)



Ellerhur var den jättebra och så sjukt sorglig? :(



Kramar!

#2 - - Camilla:

Åh jag tycker så synd om dig! :(

Men det är jättebra att du känner dig riktigt bra nu och jag hoppas verkligen för din skull att den där satans shunten kan sluta att krångla för dig! Hoppas också att operationen kommer gå toppen bra och att dom får ordning på shunten :)



Gör inget om du skriver en roman ;) Men allt är bara bra med mig, allt rullar på :) haha.



Massa kramar till dig!

#3 - - Camilla:

Du kanske redan har gjort operationen nu? Jag hoppas verkligen att den gick toppen bra och att du mår mycket bättre! :)

Hoppas inte att dom rakade av allt för mycket hår!!



Jag tycker du ska ta hål i naveln om du vill ha det :D Om jag vågade så vågar du, haha!

Det gjorde ont i 2 sekunder typ, sen var det klart :) Sen så ömmar det självklart lite dagen efter också, men det är något som går över fort.

Ja, man blir helt såld på alla snygga piercingar som finns att köpa :)



Jag har börjat blogga på myshowroom nu så där kommer du att hitta mig i fortsättningen ;)



http://camillayvonne.myshowroom.se

#4 - - Camilla:

Men lilla gumman då! :( Åh du ska bara veta hur mycket jag tycker synd om dig! Förstår att du blev väldigt ledsen, till och med jag blev det för din skull. Och du kommer inte alls vara ful! Förstår alla dina tankar om det, men ful blir du inte. Att ha peruk är väl inte det roligaste, men det finns så sjukt många peruker som ser hur verkliga ut som helst, så det kommer nog inte ens synas att du har det, om du skaffar peruk :)

En tjej som gick i min kompis parallellklass hade cancer för längesen och hon hade peruk och det syntes inte alls. Hennes hår såg äkta ut och jag hade aldrig kunnat ana att hon hade så kallat "fejkhår" på huvudet.



Huvudsaken är att du blir bättre och att det finns möjligheter. Åh önska jag kunde göra något så du får behålla ditt hår!



En riktigt STOOOOR KRAM till dig <3

#5 - - Sofia - Tävlingar på gång!:

Var med och tävla om en valfri produkt gjord på naturliga ingredienser, den avslutas på söndag!

http://smnmode.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfri-produkt.html#comment

Upp