En låång paus

Jag har varit riktigt dålig på att blogga de senaste veckorna. Jag har haft en hel del att göra. Bland annat har jag rest, både på påsklovet och veckan innan, då jag var på ett utbyte i Frankrike där jag bodde hos en underbar familj. Nästa vecka kommer min franska vän som jag bodde hos hem till mig, och det ska bli så kul!

Dagen efter att vi kommit hem med bara några få timmars sömn emellan satt jag i frisörstolen och fick fixat min frisyr. Nu har jag lagt peruken för gott, och istället satt i hågförlängningar, så att det ser ut som att jag har långt hår. Nästan i alla fall. Nu är det bara att vänta tills mitt riktiga hår vuxit ut!

Under påsklovet var jag i New York och shoppade som en galning. Bilder kommer så fort som möjligt! Jag har nog gjort årets bästa köp, och jag är så glad! Kan ni gissa vad jag köpte? :D


Min vardag | |
#1 - - Bitte Kråkbo:

Hej skulle bli jätteglad ifall du ville rösta på min bild i en tävling.

http://www.notar.se/fototavling/762048335

Gilla först på facebook sen går det rösta på bilden.

Upp