Bröllopsoutfit

Så här såg jag ut igår på mosters bröllop! Jag blev sjukt nöjd med mitt val av outfit, det är inte ofta jag blir det, haha.
 
Det var verkligen en fantastisk eftermiddag och kväll, med både tal och en massa fina sånger, haha. Både sång till brudparet och av brudgummen. :)
 
Igår var jag klädd i en ny klänning beställd från Asos (så nöjd!), skor från Jeffrey Campbell, kuvertväska från någon parfym (ett sånt kit, classy!) och halsband från Ginatricot. Håret hade jag uppsatt i en donut, och som alltid satt mina favoritringar från Guldfynd by Kenza och Spinning Jewelry på fingrarna.
 
Dagens outfits 2012 | |
#1 - - Lillelilleskutt:

kan du inte ha frågestund någon dag på bloggen? (:

Svar: Haha jo, det är klart jag kan. :) Anledningen till att jag inte haft det är för att jag inte trodde att folk undrade något, haha. Kra!m!
Rebecca

Upp