Sommarens sista pass

Hej hopp! Torsdag idag och helgen närmar sig. Imorgon jobbar jag mitt sista pass för sommaren, då jag bett om lite lediga veckor i augusti, fram tills skolan börjar. Det känns både tråkigt och skönt. Tråkigt för att jag kommer att sakna mina små gamlingar, men samtidigt skönt för att jag kommer ha möjlighet att göra vad jag vill under min ledighet. That logic, haha. Under sommaren då jag jobbat har jag inte haft så många dagar lediga på rad så att jag kunnat åka iväg på en liten resa om jag velat, samt att jag inte riktigt känt mig ledig och kunnat koppla av fullt ut när jag inte jobbat. Vilka klagomål jag kommer med, men i det stora hela har jag trivts även i sommar! Jag har bestämt mig för att jag kommer att fortsätta jobba under helgerna i höst, även om det blir tidiga morgnar är det värt det. :-)
 
Min vardag | |
Upp