HÖSTÖNSKNINGAR

AUTUMN OUTFIT
 
Pysslade ihop det här kollaget igår när det var riktigt grått ute, därav molnen och paraplyet, haha.. Det var ju ett jävla tjat om den här väskan och de där stövlarna hehe, och aldrig får jag tummen ur (eller vågar köpa något lite dyrare).. Nu har jag även snöat in mig på den stickade tröjan från GANT, och jag vill så gärna beställa den, trots att jag inte provat den i butik ännu, men den finns ju inte i min storlek på någon hemsida alls.. I vilket fall som helst behöver jag ett par nya jeans, jag har typ bara 2-3 par som jag använder om och om igen, så jag kan behöva förnya mig lite. Ett par nya jeans står i alla fall högt på att köpa-listan just nu, sen får vi se hur det blir med allt det andra. Ett par Primeboots hade ju varit för underbart att äga.. 
 
 
Vill ha! | |
Upp