Helgen

Hej på er! Då var denna helgen snart slut, och jag har jobb imorgon som väntar.. Visserligen jobbar jag bara till tolv, men det är de tidiga morgnarna som förstör hela dagen, haha! Helgen har bjudit på en hel del i alla fall. I fredags åt vi musslor här hemma, och innan det lyxade vi till det med varsin strawberry daiquiri! Det låter sent, men det var första gången detta året som vi kunde sitta ute och äta middag, så skönt! 

Igår träffade jag Johanna i stan under dagen, vi åt sushi och jag som ibland är osmidig med ätpinnarna fick den sjukaste tallriken någonsin. Den var inte helt platt som tallrikar är (haha, alltså..), utan den hade små "fack" till sushibitarna, och ingenting kunde komma utanför dem, då trillade de ner på bordet, hehe.. Ni ser tallriken i kollaget nedan! 

Min vardag | |
Upp