NYPD

 
Min nya väska! Ledsen för lite blurriga bilder, det var knappt lönt att jag ens laddade min kamera.. Mobilens kamera fungerar ju nästan bättre? Jaja, trodde att en kamera som bara har just funktionen att fotografera skulle funka bättre, men nähe.. Den här somriga väskan fick jag av mina kusiner på pappas sida när jag hade kalas i lördags, och åh, så nöjd jag är! Som några av er vet, så gillar jag inte gult guld, men den här har detaljer i ljust roséguld så det funkade bra ändå! Som sagt så använder jag den redan som skolväska och den rymmer allt!
 
Den kommer ifrån märket New York Portable Design om någon är sugen! Min faster berättade att den även fanns i rosa, och att de funderat på att köpa den först, men ska jag vara helt allvarlig fungerar nog den här färgen bättre. ;-)
 
 
I min garderob | |
Upp