TRACY WHITE

Vet att den slutat säljas, och vet att den har varit på rea hur många veckor som helst, men åh.. På tal om inlägget med de bygellösa bharna som jag vill köpa så insåg jag att den här toppen från IvyRevel passat perfekt till, då den hade visat lite av bhn. Om jag bara kommit på det någon vecka tidigare, haha. Och inte haft sån beslutsångest.. Jag gillar egentligen inte att beställa kläder på nätet då man aldrig vet hur de sitter och man inte ser likadan ut som modellen, och det är oftast det som gör att jag aldrig beställer. Så snälla, du fina topp, kom in i lager igen! ;-)
 
 
På tal om att beställa kläder, jag hämtade ut paketet från Zalando med jackorna innan idag. Som nästan alltid är jag missnöjd i början, men sen börjar jag gilla de mer och mer. Som med mockastövlarna från H&M om ni minns? Kanske lägger jag ut bilder på jackorna, men bara om jag bestämt mig för att behålla någon av dem! En ska bort i alla fall, då jag som sagt beställde två likadana, men i olika färger.
 
Vill ha! | |
Upp