8e november 2015

Hej på er! Läget? Vem pratar jag ens med, haha.. Hur har helgen varit? Jodå, den har bjudit på både det ena och det andra.. I fredags bjöd Oskar på fonduekväll tillsammans med standardgänget, alltså jag och tre killar inklusive Oskar själv, haha. Igår var det gåsmiddag hos farfar och idag eftermiddagsfirande av Fars dag hos mormor och morfar! Jag firade pappa imorse, han fick chokladpraliner och en mössa. Imorgon är det dags för skola igen, men trots det vill jag så gärna komma igång med bloggandet igen, men det går ju som det går.. Inspiration, någon? Vad vill ni läsa mer om? 
 
Outfits från gårdagen och dagen!

Min vardag | |
#1 - - lilleilleskutt:

Åh vad fin :)

Är du en såndandär "pojkflicka" som passar bättre ihop med grabbarna?? (:

Svar: Åh, du igen! :D
Det känns lite så ja, samtidigt som jag ändå är väldigt typiskt tjejig. Vi är ett gäng som hängt ihop enda sen vi började gymnasiet, då hade vi dock tjejer med, men av olika anledningar hänger de inte med oss mer. Överlag är min vänskapskrets inte så stor, men visst har jag några få tjejvänner med. :)

Stor kram, kul att du är tillbaks i bloggvärlden! :D
Rebecca

Upp