ÄNTLIGEN BESTÄLLT

Jag har äntligen fått tummen ur och beställt inte en utan två (!) vårjackor från Zalando. De är båda i samma modell, men i olika färger, då jag verkligen inte kan bestämma mig för vilken jag vill ha. Lovar att ni får se bilder när jag fått jackorna, och bestämt mig för vilken jag ska behålla! Är så full av beslutsångest att det inte är sant alltså, haha.. Kan säga så mycket som att den ena är svart och den andra är av färgen nude/persika. Det hade varit så kul med en ljus jacka, men samtidigt så vet jag inte om det blir för mycket då jag har en ljus väska. Stay tuned! 
 
Imorgon blir det skola, har en föreläsning mellan 10.15-13. Imorgon vankas det dessutom lite "fest" hos Nyman på kvällen, då vi alla är lediga på tisdag. Har man inte fått ta helg i helgen får man hitta någon dag mitt i veckan! ;-)
Min vardag | |
Upp